Revoluční soubojový systém v Kingdom Come

Revoluční soubojový systém v Kingdom Come

Fakulta / fotogalerie / článek

Již za měsíc budou Warhorse Studios na největší světové herní konferenci E3 ukazovat poslední verzi hry Kingdom Come včetně průkopnického soubojového systému. Jsme rádi, že se Matfyz může podílet na vývoji umělé inteligence pro tento fascinující virtuální svět.

Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance

V půli června proběhne v americkém Los Angeles největší veletrh počítačové zábavy E3. Svůj zářez zde bude mít i Matfyz: pražští Warhorse Studios zde představí aktuální verzi hry Kingdom Come: Deliverance, ve které se Matfyz podílí na vývoji umělé inteligence.

Fanoušci, kteří podpořili vývoj hry v crowdfundingové kampani, již měli možnost navštívit středověkou ves Samopše a posoudit, nakolik se matfyzákům i dalším členům týmu podařilo vytvořit věrohodný simulovaný život. Reakce jsou zatím pozitivní. Verze, jež Warhorse plánují představit na E3, bude ale mít v rukávu trumf těžšího kalibru - poprvé bude veřejně představen revoluční soubojový systém založený na důkladném studiu skutečných středověkých šermířských technik a plně fyzikálním pojetí meče.

Matfyz se v Kingdom Come podílel hlavně na technologiích, které umožnily autorům hry snáze rozpohybovat a oživit virtuální svět a dát herním postavám vlastní život, práci, záliby a povinnosti, aniž by tyto ztratily schopnost reagovat na hráče a jeho akce ve hře. V současnosti ale experimentujeme i s využitím moderních technik umělé inteligence právě pro soubojový systém. Jakkoliv zatím není jasné, zda bude náš experimentální přístup použitelný pro finální verzi hry, první výsledky jsou nadějné - držte nám palce!


Mohlo by vás zajímat:

NetHack vyřešen
Počítače v hlavní roli
MATFFYZ Expo plné inspirace
Fantastické Expo
Hry s umělou inteligencí

Tento článek jsme automaticky naimportovali z předchozího redakčního systému. Pokud se v něm něco pokazilo, dejte nám prosím vědět.